JUBILÆUMSRECEPTION

I anledning af Landsorganisationen Danmarks Teaterforeningers 50 års jubilæum

holdes der reception

TORSDAG den 22., juni 2017, fra kl.14.30 - 17.30

Receptionen afholdes på Vartov, Farvergade 27H, "store sal"

__________________________________________________________________

Den Grønne Turnéteaterbrochure 2017/18

Danmarks Teaterforeningers (DT) turnebrochure for sæson 2017-18, kan nu hentes i en bladreudgave her på hjemmesiden.

Den Grønne Turnéteaterbrochure 2017/18 findes under menupunktet "Information" eller du kan downloade og læse den ved at klikke her.

Den Grønne Turnéteaterbrochure indeholder tilbud fra forskellige voksenteatre der turnerer. Udover salgssiderne indeholder brochuren også sider med praktiske oplysninger om turneperioder, billetkøbsordning, garantiordning, underskudsgaranti, refusion m.v., der retter sig direkte mod de 67 lokale teaterforeninger, som står for en betragtelig del af de turnerende teatres salg.