Den Grønne Turneteaterbrochure

På grund af svigtende interesse hos producenterne for annoncering i Den Grønne Turneteaterbrochure har DT valgt at indstille udgivelsen - både som tryksag og som bladreversion.

DT arbejder sammen med Tereba og Scenit på en online-løsning, som vi forventer at kunne præsentere i efteråret 2018.

Indtil videre henviser vi derfor til Produktionssiden på Scenen.dk, der henvender sig til arrangører af professionelt teater.

Teaterforeninger, kulturhuse, biblioteker og andre, der køber teaterforestillinger, kan her orientere sig om det aktuelle udbud af turnerende og stationært teater.

Søg på titel eller producent, hvis du skal finde informationer om en specifik forestilling eller klik på avanceret søgning, hvis du skal finde inspiration f.eks. til at planlægge den kommende sæson. Se mere om avanceret søgning i "Sådan søger du".

På produktionssiden kan du også finde praktiske oplysninger om hver enkelt forestilling -f.eks. om krav til scenestørrelse og mørklægning, og om forestillingen er godkendt til refusionsordning og formidlingsordning.

Du kan komme videre til Produktionssiden her