DIGITALE MEDIER, MARKEDSFØRING OG PUBLIKUMSUDVIKLING

Danmarks Teaterforeninger afholder medlemskursus i Digitale medier, markedsføring og publikumsudvikling.

Kurset finder sted lørdag den 9. – søndag den 10. marts 2019 på Severin Kursuscenter i Middelfart. I har mulighed for at tilmelde jer kurset med eller uden overnatning.

Hvis I allerede føler jer godt klædt på i forhold lørdagens program, som primært omhandler Facebook som redskab til publikumsudvikling, har I mulighed for udelukkende at tilmelde jer søndagens program.

Der er plads til 40 deltagere på kurset 9.-10. marts, og yderligere 10 deltagere kan tilmelde sig søndagens program.

OBS: Af pladshensyn er det indtil videre kun muligt at tilmelde max. 2 deltagere pr. teaterforening, uanset om I tilmelder jer det fulde program eller søndagsprogrammet.

Hvis kurset ikke er fuldt booket, når tilmeldingsfristen nærmer sig, vil der være mulighed for at tilmelde yderligere medlemmer fra foreningen. Sekretariatet opretter en venteliste til ledige pladser, så send mig en mail, hvis I vil skrives på denne liste.

Kursuspriser:

Enkeltværelse lørdag/søndag kr. 1.625
Dobbeltværelse lørdag/søndag kr. 2.750
Uden overnatning lørdag/søndag kr. 1.025
Uden overnatning søndag kr. 400

Der åbnes for tilmelding fredag den 11. januar 2019 kl. 10. Sidste frist for tilmelding er mandag den 4. februar kl. 23.

Tilmelding sker via det link, der er udsendt til foreningens hovedmail.

Danmarks Teaterforeninger er en sammenslutning af 67 frivilligt arbejdende foreninger, der med et årligt billetsalg på ca. 300.000 er afgørende for formidlingen af kvalitetsteater uden for de store byer. Det er den enkelte teaterforenings primære formål at arrangere lokale opførelser af professionelt teater for alle aldersgrupper, mens Danmarks Teaterforeninger varetager teaterforeningernes fælles interesser og bistår dem på en række områder.