Tillæg til DT Standardkontrakt version 2020 samt fremsendelsesbrev

DT har udarbejdet et tillæg til den tidligere version af standardkontrakten for sæson 2020/21. Vi anbefaler, at man anvender tillægget i de situationer, hvor der er indgået kontrakt med producenten inden Coronakrisen - eller før april 2020-versionen af standardkontrakten forelå.

DT anbefaler desuden, at nedenstående skabelon benyttes i det brev, der sendes til producenten sammen med Tillæg til DT Standardkontrakt bversion 2020.

Du finder tillægget her (nr. 4 på listen)

Danmarks Teaterforeninger er en upolitisk organisation for teaterforeninger samt andre teaterformidlere og arrangører af turnéteater. Danmarks Teaterforeninger har 67 aktive medlemsforeninger, der med et årligt publikumstal mere end 250.000 er afgørende for formidlingen af kvalitetsteater uden for de store byer. Det er den enkelte teaterforenings primære formål at arrangere lokale opførelser af professionelt teater for alle aldersgrupper, mens Danmarks Teaterforeninger varetager teaterforeningernes fælles interesser og bistår dem på en række områder.